Waar kan ik dit Hartblik voor de liefste vriendin bestellen?

+24 stemmen
585 x bekeken

6 Antwoorden

+88 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Madeleine
 
Beste antwoord
Hartblik voor de liefste vriendin
+82 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Gerjanne
+77 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Elizan
+73 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Bernardo
Hartblik voor de liefste vriendin kun je ook hier kopen:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/14569/14577/snoeptrommels.html

.. zoals je ziet hebben ze meerdere soorten en maten.
+56 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Chanoa
+43 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Jari
Daar hoefde ik niet lang voor te zoeken ;)
http://hartblik-voor-de-liefste-vriendin.istats.nl

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

49,359 gebruikers

...