Waar kan je dit bestellen: Ninja zwaard met draak 35 cm?

+1 stem
796 x bekeken
gevraagd 13 november 2015 in Feestartikelen door Aukje
Gisteren ging ik even kijken in het centrum voor ninja zwaard met draak 35 cm maar niemand verkocht het, weet iemand waar ik ninja zwaard met draak 35 cm ergens online kan kopen?

5 Antwoorden

+88 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Antonia
 
Beste antwoord
+86 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Malik
Ninja zwaard met draak 35 cm
+58 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Willem-Jan
+57 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Gabriela
+56 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Ahmad

32,462 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

36,829 gebruikers

...