Waar kan ik Groen ninja zwaard van plastic 60 cm bestellen?

+4 stemmen
877 x bekeken
gevraagd 13 november 2015 in Feestartikelen door Maxime
Ik wil mijn groen ninja zwaard van plastic 60 cm vervangen, weten jullie een adresje waar ik dat goedkoop kan bestellen?

5 Antwoorden

+90 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Jaelyn
Groen ninja zwaard van plastic 60 cm

Bedank me later maar
+88 stemmen
beantwoord 1 januari 1970 door Sydney
 
Beste antwoord
+81 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Halina
Ik heb even voor je gezocht, wist niet dat er zoveel van waren:
http://groen-ninja-zwaard-van-plastic-60-cm.online-winkeltje.nl
+73 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Joa
Welkom hier, kijk op de volgende site ^^
http://groen-ninja-zwaard-van-plastic-60-cm.istats.nl
+67 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Djustin

32,282 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

35,623 gebruikers

...