Blauw ninja zwaard van plastic 60 cm waar te koop?

+48 stemmen
312 x bekeken
gevraagd 13 november 2015 in Feestartikelen door Tanisha
Wij zijn op zoek naar blauw ninja zwaard van plastic 60 cm, weet iemand misschien waar wij die kunnen bestellen?

5 Antwoorden

+94 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Driek
 
Beste antwoord
Hier vind je alle soorten en maten, ik denk dat je daar wel wat mee kan.
http://blauw-ninja-zwaard-van-plastic-60-cm.istats.nl
+93 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Marinde
Welkom op deze site!
Neem hier eens een kijkje;
http://www.feestartikelen-shop.nl/category/8976/11423/zwaarden.html
+74 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Fieke
Kijk hier maar eens:
Blauw ninja zwaard van plastic 60 cm
+71 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Oumaima
Ik zie dat je ze eenvoudig kan bestellen, dat je het zelf niet gezien hebt...

http://blauw-ninja-zwaard-van-plastic-60-cm.online-winkeltje.nl
+69 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Djibriel

32,291 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

35,656 gebruikers

...