Waar kan je Zwart ninja zwaard van plastic 60 cm bestellen?

+44 stemmen
446 x bekeken
gevraagd 13 november 2015 in Feestartikelen door Maeve
Zwart ninja zwaard van plastic 60 cm waar te koop?, liefst goedkoop, we willen niet teveel betalen, we blijven Hollanders he xD

6 Antwoorden

+94 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Demi
Welkom op deze site!
Neem hier eens een kijkje;
http://www.feestartikelen-shop.nl/category/8976/11423/zwaarden.html
+94 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Oumayra
 
Beste antwoord
Hopla, Veel te kiezen, makkelijk te bestellen.
http://zwart-ninja-zwaard-van-plastic-60-cm.istats.nl
+88 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Rocco
Zwart ninja zwaard van plastic 60 cm
+84 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Denis
+78 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Alejandro
+72 stemmen
beantwoord 1 januari 1970 door Anissa

32,300 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

35,691 gebruikers

...