Waar kan ik dit Zittende Berner Sennen knuffel 27 cm kopen?

+3 stemmen
709 x bekeken
gevraagd 13 november 2015 in Knuffels door Heavenly
Ik heb een vraag, heeft iemand een idee waar ik zittende berner sennen knuffel 27 cm kan kopen?

7 Antwoorden

+93 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Vincenzo
 
Beste antwoord
Op zoek naar zittende berner sennen knuffel 27 cm,, hmmmmm,, al eens hier gekeken?

http://www.warenhuis-shop.nl/category/8530/8543/berner-sennen-knuffels.html
+91 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Tyme
Bedoel je zoiets:

Zittende Berner Sennen knuffel 27 cm

+87 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Yada
Aangezien je op zoek bent naar zittende berner sennen knuffel 27 cm zou ik hier eens kijken:
http://www.warenhuis-shop.nl/product/10050437/voordelig-zittende-berner-sennen-knuffel-27-cm.html
+74 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Pepe
Daar hoefde ik niet lang voor te zoeken ;)
http://zittende-berner-sennen-knuffel-27-cm.istats.nl
+66 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Jennie
+51 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Mint
Welkom op deze site!
Neem hier eens een kijkje;
http://www.knuffels-shop.nl/category/8530/8543/berner-sennen-knuffels.html
+48 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Alara

32,264 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

35,492 gebruikers

...