Groen schildpadje aan sleutelhanger waar te bestellen?

+12 stemmen
199 x bekeken
gevraagd 13 november 2015 in Knuffels door Jaeden
Ja, waar kan je dat nou bestellen? We zoeken groen schildpadje aan sleutelhanger maar we weten niet waar. We willen het goedkoop en hoeft geen topkwaliteit te zijn, als het maar gewoon groen schildpadje aan sleutelhanger is.

5 Antwoorden

+95 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Genevieve
+93 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Henry
 
Beste antwoord
Hai,, kijk hier eens, staan genoeg leuke dingen zo te zien.
http://groen-schildpadje-aan-sleutelhanger.istats.nl
+81 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Thimo
Bedoel je zoiets:

Groen schildpadje aan sleutelhanger

+76 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Jelka
Top te vernemen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.knuffels-shop.nl/category/8496/8859/sleutelhangers-zeedier.html
+52 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Jaydae

32,273 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

35,547 gebruikers

...