Waar kan je Creme schildpadje aan sleutelhanger kopen?

+14 stemmen
519 x bekeken
gevraagd 13 november 2015 in Knuffels door Kerim
We lezen hier en daar over creme schildpadje aan sleutelhanger, weet iemand waar we dat kunnen bestellen?

6 Antwoorden

+96 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Henrike
 
Beste antwoord
Kijk hier maar eens:
Creme schildpadje aan sleutelhanger
+94 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Benjamin
+58 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Eline
+54 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Chavelly
Hier vind je alle soorten en maten, ik denk dat je daar wel wat mee kan.
http://creme-schildpadje-aan-sleutelhanger.istats.nl
+49 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Elias
+41 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Chlo
Welkom op deze site!
Neem hier eens een kijkje;
http://www.knuffels-shop.nl/category/8496/8859/sleutelhangers-zeedier.html

32,273 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

35,522 gebruikers

...