Waar kan ik dit Grote knuffel schildpad 81 cm bestellen?

+47 stemmen
807 x bekeken
gevraagd 13 november 2015 in Knuffels door Cassidy
We willen graag grote knuffel schildpad 81 cm bestellen maar weten niet waar, wie kan ons helpen?

5 Antwoorden

+87 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Armand
 
Beste antwoord
Ik zie dat je ze eenvoudig kan bestellen, dat je het zelf niet gezien hebt...

http://grote-knuffel-schildpad-81-cm.online-winkeltje.nl
+74 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Caylen
Grote knuffel schildpad 81 cm
+54 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Natalia
Leuk te vernemen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.knuffels-shop.nl/category/8496/8614/zeeschildpad-knuffels.html
+52 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Lynna
Hai,, kijk hier eens, staan genoeg leuke dingen zo te zien.
http://grote-knuffel-schildpad-81-cm.istats.nl
+50 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Taro
Lol, hoeveel soorten en maten? http://grote-knuffel-schildpad-81-cm.yourplaza.nl

32,291 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

35,672 gebruikers

...