Waar kan ik dit Bruine zeeschildpad knuffel 20 cm kopen?

+20 stemmen
813 x bekeken
gevraagd 13 november 2015 in Knuffels door Fien
Ik wil mijn bruine zeeschildpad knuffel 20 cm vervangen, weten jullie een adresje waar ik dat goedkoop kan kopen?

6 Antwoorden

+97 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Juup
 
Beste antwoord
Kan je hier kopen:
Bruine zeeschildpad knuffel 20 cm
+83 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Rune
LoL, waarom wil je bruine zeeschildpad knuffel 20 cm kopen?... ontopic, neem hier eens een kijkje

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10051203/voordelig-bruine-zeeschildpad-knuffel-20-cm.html
+74 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Liene
+67 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Guy
Daar hoefde ik niet lang voor te zoeken ;)
http://bruine-zeeschildpad-knuffel-20-cm.istats.nl
+50 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Katia
Ik heb even voor je gezocht, wist niet dat er zoveel van waren:
http://bruine-zeeschildpad-knuffel-20-cm.online-winkeltje.nl
+39 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Chase
Leuk te lezen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.knuffels-shop.nl/category/8496/8614/zeeschildpad-knuffels.html

32,273 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

35,556 gebruikers

...