Waar kan ik Groene zeeschildpad knuffel 18 cm kopen?

+28 stemmen
513 x bekeken
gevraagd 13 november 2015 in Knuffels door Nathalie
Leuke site, en waarschijnlijk kan iemand me wel hiermee helpen, we zijn op zoek naar groene zeeschildpad knuffel 18 cm, er is vast wel iemand die weet waar we dat kunnen kopen?

7 Antwoorden

+98 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Daaf
 
Beste antwoord
Kijk hier maar eens:
Groene zeeschildpad knuffel 18 cm
+92 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Mylana
+91 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Tugra
Prettig te vernemen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.knuffels-shop.nl/category/8496/8614/zeeschildpad-knuffels.html
+90 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Randy
Ik zie dat je ze eenvoudig kan bestellen, dat je het zelf niet gezien hebt...

http://groene-zeeschildpad-knuffel-18-cm.online-winkeltje.nl
+78 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Jilles
Hmmm, cooll, groene zeeschildpad knuffel 18 cm vind ik zelf ook wel wat eigenlijk :P

Google is your friend:

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10051204/voordelig-groene-zeeschildpad-knuffel-18-cm.html
+76 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Marlie
Soms gaat iets uit de handel bij een winkel maar groene zeeschildpad knuffel 18 cm is nog wel online te bestellen. Ik zou hier eens kijken:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/8496/8614/zeeschildpad-knuffels.html
+73 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Laurence
Hai,, kijk hier eens, staan genoeg leuke dingen zo te zien.
http://groene-zeeschildpad-knuffel-18-cm.istats.nl

32,273 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

35,545 gebruikers

...