Waar kan je dit bestellen: Geluidsmachine met grappige geluiden?

+28 stemmen
150 x bekeken
gevraagd 14 november 2015 in Feestartikelen door Pierre
Weet iemand waar we die kunnen kopen?

6 Antwoorden

+90 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Logan
 
Beste antwoord
Ik heb even voor je gezocht, wist niet dat er zoveel van waren:
http://geluidsmachine-met-grappige-geluiden.online-winkeltje.nl
+88 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Nica
Kan je hier kopen:
Geluidsmachine met grappige geluiden
+85 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Vigo
Hai,, kijk hier eens, staan genoeg leuke dingen zo te zien.
http://geluidsmachine-met-grappige-geluiden.istats.nl
+71 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Mayra
Soms gaat iets uit de handel bij een winkel maar geluidsmachine met grappige geluiden is nog wel online te bestellen. Ik zou hier eens kijken:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/14583/14616/kantoor-humor-spullen.html
+60 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Efe
+48 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Brenden

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

50,192 gebruikers

...