Waar kan je Bolcactus kaarsje in glas 5 cm bestellen?

+25 stemmen
682 x bekeken
gevraagd 14 november 2015 in Feestartikelen door Inaaya
Daar word je toch moe van he, gewoon iets zoeken als iets simpels: bolcactus kaarsje in glas 5 cm, is het lastig te verkrijgen, wie heeft een tip voor me waar je dat kan bestellen??

7 Antwoorden

+87 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Manuel
 
Beste antwoord
Ik denk dat je hier wel wat vind, zo te zien lekker goedkoop ook
 http://bolcactus-kaarsje-in-glas-5-cm.online-winkeltje.nl
+85 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Julianne
Kijk hier maar eens:
Bolcactus kaarsje in glas 5 cm
+73 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Jovana
Daar hoefde ik niet lang voor te zoeken ;)
http://bolcactus-kaarsje-in-glas-5-cm.istats.nl
+72 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Geertje
LoL, waarom wil je bolcactus kaarsje in glas 5 cm kopen?... ontopic, neem hier eens een kijkje

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10052829/voordelig-bolcactus-kaarsje-in-glas-5-cm.html
+71 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Mikayla
+59 stemmen
beantwoord door Annelin
Soms gaat iets uit de handel bij een winkel maar bolcactus kaarsje in glas 5 cm is nog wel online te bestellen. Ik zou hier eens kijken:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/8996/12439/thema-kaarsen.html
+45 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Josefina
Fijn te zien dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.feestartikelen-shop.nl/category/8996/12439/thema-kaarsen.html

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

49,506 gebruikers

...