Waar kan je deze 8 verschillend bedrukte ballonnen bestellen?

+3 stemmen
372 x bekeken
gevraagd 14 november 2015 in Feestartikelen door Salih
Vorige week gingen we in het centrum op zoek naar 8 verschillend bedrukte ballonnen maar helaas niet gevonden, weet iemand waar ik dat online kan bestellen?

6 Antwoorden

+80 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Resa
 
Beste antwoord
Bedoel je zoiets:

8 verschillend bedrukte ballonnen

+78 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Djamila
Ik heb even voor je gezocht, wist niet dat er zoveel van waren:
http://8-verschillend-bedrukte-ballonnen.online-winkeltje.nl
+67 stemmen
beantwoord 1 januari 1970 door Wybe
Daar hoefde ik niet lang voor te zoeken ;)
http://8-verschillend-bedrukte-ballonnen.istats.nl
+60 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Amina
+57 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Jannetje
+56 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Neve

32,453 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

36,778 gebruikers

...